Home / FAQ

FAQ

 

Do kterého žánru hra patří?

Do kterého žánru hra patří?

World of Warships patří do žánru akčních her a je věnovaná válkám a střetům na moři ve 20. století

Jaké lodě jsou ve hře?

Jaké lodě jsou ve hře?

World of Warship zahrnuje lodě z dreadnought éry až do úsvitu dělostřeleckých plavidel.

Jaký bude vztah mezi ní a dalšími projekty, jmenovitě World of Warplanes a World of Tanks?

Hráči budou mít jednotné účty, s jediným přihlašovacím jménem a heslem mezi všemi hrami. Pro tuto chvíli pouze Premium z účtů nejsou sdíleny mezi hrami.

Je možné, že tanky, lodě a letadla budou jednat společně na jedné mapě?

Ne, je mi líto, nemáme žádné plány na to.

lodě

Co třídy lodí bude zastoupena ve hře?

K dispozici budou čtyři třídy: torpédoborce, křižníky, bitevní lodě a letadlové lodě.

Jaké budou funkce každé třídy?

Bitevní lodě: Nejsilnější a pancéřové lodě – skutečný páteř týmu. Jsou rychlé, ale vybaven velkou ráže a těžkým brněním.
Cruisers: Jedná se o univerzální lodě. V závislosti na jejich typu, loví torpédoborce nebo poskytovat AAA obranu pro spojenecké letky, a samozřejmě provádět dělostřelecké duely s jinými loděmi.
Torpédoborce: ten nejmenší a nejrychlejší dodání do World of Warships. Jejich hlavní zbraně jsou torpéda a bitevní lodě jsou jejich oblíbenou kořistí. Zatímco oni jsou také schopné poskytovat AAA krytí spojeneckým lodím.
Letadlové lodě: „. Očí“ Velké a zranitelné lodě s dlouhými „rukama“ a ostré Samozřejmě, že mají na palubě letadla: stíhačky, bombardéry a torpédové nosičů. Letadlová loď Hra je blízko, že z real-time strategie hry.

Kolik lodí plánujete představit?

Máme v plánu přidat mnoho lodí – více než 100 za prvních dvou národů. Takže ve verzi bude existovat nejméně 74 z nich.

Kolik národů budou přidány?

Hráči zažijí USA a japonské lodě na začátku. Za to, že plánujeme přidat další národy, které se zúčastnili námořních střetech: Británie, Německo, Rusko / SSSR, Francii a Itálii. Budeme také zvážit přidání rakousko-uherskou flotilu jako samostatný národ, nebo zahrnout jako souhrnné tým menších loďařských zemí (jmenovitě Brazílii, Argentině, Chile).

Budou ve hře nějaké ponorky?

V jejich vztlaku stavu, ponorky jsou bezbranní, a jejich přítomnost při ponoření je nesmyslné pro letky soubojů. V podstatě, to je důvod, proč nemáme v plánu mít ponorky v našich námořních bitev.

Budou torpédové čluny?

Ne, nejsou plánovány a to buď z důvodu jejich unseaworthiness a slabou výzbrojí.

gameplay

Jak budete realizovat systém poškození?

modely poškození jsou poměrně komplikované a především vypořádat s tloušťkou hlavních prvků pancéřování lodi, jejich úhel sklonu, bodě nárazu shell, úhel nárazu, rychlost a piercing výkon. Lodě jsou rozděleny do sekcí, kde každá sekce hodnocených vlastním vztlakem rezervy, a každý z nich přispívá k hodnotě celkového vztlaku lodi. V chybí dostatečný vztlak, bude loď jistě utopit bez ohledu na jeho HP Total.

Bude možné se utopit nepřítele pomocí jediného výstřelu štěstí?

Ano, jeden takový zásah může teoreticky dosáhnout časopisy pod hlavní kalibru věží nebo obchodu torpéda, a výsledná detonace mohla dostatečně zničit celou loď.

A jak bude zkáza / tonoucí proces vypadat?

Lodě budou mít viditelné poškození; jejich luky a afts zlomí v důsledku pěchování nebo pobřežních kontaktů. Budou rozpadne, ke vzniku požáru, výbuchu, otočit, dřez na úrovni kýlu a luk, a tak dále. jednoduché modely ovládat hru se popírá složitý poškození systému, odhalovat mnoho dostupných řešení pro hráče.

Co výzbroj bude pod kontrolou hráče?

Hráči budou mít možnost přímo řídit velké ráže věže, torpédomety a letadla. Budou mít také možnost nastavit primární cíle pro AAA míst a anti-důlních děl, ale ti bude řízen AI.

Jak budete realizovat velké ráže věže odpalovací sekvence?

Natáčení bude podobat tomu dělostřelectva ve World of Tanks, s menšími změnami, jako je například posuzování otázky, zda jsou všechny děla mohou být směrována cíl a jejich připravenost na salvou, spolu s řadou dalších parametrů. Takže „multi věžička-ství“ bude jistě představoval.

Bude možné, aby se zaměřila několik hlavních kalibru věže v různých směrech současně?

Ne – všechny hlavní ráže věže lze uvést pouze v jednom směru v době. Sekundární cíle budou automaticky v záběru s pomocným výzbrojí k dispozici na palubě.

Jak budeme kontrolovat AAA a anti-mine zbraně?

Tyto zbraně obvykle pracovat automaticky v závislosti na tom, zda existují nějaké vhodné cíle v okolí.

Jak poznáte, sestřelovat letadla pro lodě nesoucí víceúčelové velké ráže zbraně?

Režimy fotografování se bude měnit v závislosti na typu munice naložena. V případě granátů protiletadlových jsou načteny, věž pak operoval AI, podobně jako u běžných AAA zbraní. V případě, řekněme, jeden načte AP skořápky místo, dostanete plnou kontrolu nad věži znovu.

Bude možné spustit na břeh, a pokud ano, jak to bude vypadat?

Ano, to bude možné. Běžící na břehu způsobí poškození trupu úměrný jeho rychlosti. Může se dokonce to schválně, aby nedošlo k topit v důsledku provrtanou trupu. V této situaci se může dokonce jít o střelbě na své nepřátele v případě, že vaše zbraně jsou stále funkční.

Bude existovat kamikadze se pohybuje ve hře?

Ne, nebudete moci vydávat tyto příkazy k vašemu letectví. Ale letadla poškozené na obloze potenciálně mohou spadnout na palubě lodi, a tím způsobit škody.

Rozvoj

Jaký bude počáteční bod World of warships tech stromu?

První stupeň bude obsazeno pomocí speciálních výcvikových lodí, které nabídnou hráče rozšířené stěhování / střelecký výcvik. Tyto lodě budou porovnány pouze podobná plavidla. Druhá řada začíná tradiční rozdělení do tříd – bitevních lodí, motorové lodě, letadlové lodě a ničitele.

Kolik patra jsou plánovány?

Podobně jako World of Tanks, bude naše hra obsahovat deset vrstev.

Je možné, že hra bude uvolněna s tech stromů, které nejsou plně vybavená (tedy až tier X)?

Ne, nebude to nestane. Verze vydání bude obsahovat všechny lodě z vrstev II až X, plus Tier I školní loď.

Jak budete vyvážit lodí různých tříd?

Hra zdědí slotu systém, takže ve skutečnosti je to sloty, které budou vyvážené, nikoli jednotlivé lodě. Tyto sloty mohou být obsazena jedním bitevní nebo letadlové lodi, nebo dvě motorové lodě, nebo čtyř torpédoborců. Kombinace jsou také možné (např, jeden křižník doprovodu dvou torpédoborců). Každá přítomná loď do slotu bude pod kontrolou hráče. Každý tým bude mít více než 10 slotů (my sami, očekávat, že osm z nich). Samozřejmě, že tam bude také omezení maximální a minimální výši některých zástupců tříd na tým.

Jak budete organizovat level-up / výzkumné mechaniku?

World of warships zdědí jednotlivé komponenty na základě sady modulů. Například, „Major Caliber“ složka obsahuje všechny relevantní děla, jejich serva, časopisy, mušle a prášek pytel výtahů apod Ale pro hráče, budou všechny tyto systémy být počítán jako jeden integrální součást pro práci s; „Major Caliber“. Takže levelování je v podstatě reprezentován tím, že nahradí celou složku se všemi spojených modulů automaticky zavedeny do praxe.

Alpha test

Kdy bude test alfa začít?

To začalo již! Můžete najít podrobnosti zde .

Co je test alfa a její účel?

Zkouška alpha je těsná interakce mezi vývojáři a externími testery, s obecným účelem stanovení standardů a připravit hru pro propuštění. Je zřejmé, že může hrát hru, která je stále ve vývoji a stále drží tajemství od zbytku komunity, ovlivňují její vývoj, a najít nové přátele tam. Ale spolu s tím, budete muset analyzovat projekt aktivně a kriticky. Dojmy a poznámky by měly být zveřejněny v jasné a konstruktivní podobě. Účast bude vyžadovat, abyste být zodpovědný s dohodou o mlčenlivosti (NDA) a být připraven tak, aby vydržely obtíže (například nutnost pravidelně účastní herních sezení). Všechny naše požadavky a výběr kandidátů jsou upraveny Alpha Test specifiky, kde není místo pro jakékoliv osobních preferencí.

Jak se mohu připojit k testu alfa?

Můžete učinit žádost v tomto tématu. V současné době pouze ti, kteří zaslali 150 + zprávy od tohoto okamžiku může takovou žádost odejít. Takové žádosti zaslané jako PMS budou ignorovány. Spolu s tím jsme pravidelně organizuje loterii a distribuovat přistupuje ke zkoušce alfa v našem blogu a fóra.

Jaké jsou požadavky na PC?

Vzhledem k tomu, alfa testovací fáze neznamená, že hra je optimalizována slušně, můžeme rozhodně konstatovat následující: lepší konfigurace osobního počítače máte, tím lepší je vaše zkušenosti budou. Dále, hra bude postupně optimalizována, se zvýšeným množstvím nastavení dostupných.

Požadavky naleznete zde

Co je NDA, je nutné přijmout tuto smlouvu?

Agentura NDA (dohoda o mlčenlivosti) je dokument, který upravuje vztahy mezi testery a vývojáři her. Pokud se dostanete kladnou odpověď na vaši žádost, budete vyzváni, aby si text dohody a rozhodnout, zda jej chcete přijmout. Text NDA nesmějí být zveřejněny až se dostanete pozvánku.

Co mám dělat poté, co byl schválen můj dotaz?

V současné době máme elektronickou postup pro podání žádosti NDA na místo staromódní papíru způsobem. Asi za týden po odeslání žádosti, dostanete pozvánku s dalšími instrukcemi.

Jak dlouho trvá zprovoznění po testeru provádí všechny nezbytné kroky?

Přidání osobu zkoušce zahrnuje: čeká na všechna potřebná data ze strany uživatele, jeho zpracování, řadu technických operací s účtem a konečné oznámení. Samozřejmě, že my sami chtít vidět u našich testerů co nejdříve a snažíme dosáhnout postupu do 7 dnů.
Pokud si myslíte, že se věci pomalu, může vždy získat aktuální informace o jeho stavu zasláním příslušného e-mailu k původnímu předpokladu adresu. Bohužel, nemůžeme vás nechat do projektu, dokud jsou formalizované naše vztahy.

Když to bude možné hrát dál?

Pokud nemáte čas na surfování na naše fórum, nebo prostě nemůže poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu, nebojte se – budete stále mít spoustu příležitostí, které hrají v některých bitvách. World of warships projde všechny standardní testovací fáze se, a ty, které budou oznámeny všemi běžnými způsoby. Mějte oči a uši otevřené pro zprávách!

„Kdo má tak málo fantazie, že své lži musí opírat o důkazy, měl by raději rovnou mluvit pravdu.“ Oscar Wilde